Varför?

Finns det reklam för graviditetstest på min blogg? Är det för att jag skrev att jag var fet igår? För upplysningens skull så vill jag bara berätta för reklamarna att jag inte alls är gravid utan bara lite lagom trivseltjock. Sådeså! *muttrar*

För övrigt så blev det lite jobb idag iallafall så jag hann inte lyssna klart på partiledardebatten, men den kan man säkert se i repris eller så kan man ju läsa tidningarnas debattsidor. Det var iallafall en fin present han fick GP, av Maria Wetterstrand.

Inte hann jag städa heller, men redaktionsmötet blev förlagd till annan plats så det gör inget. Ikväll blir det dock varken vin eller cigaretter, det har jag blivit lovad, så mitt nya sunda liv behöver inte gå i stöpet första dan (om man inte räknar bullar som osunt förstås...)

Nu: kaffe!

16122-617

I min mage finns det bara kaffe och bullar

Kommentarer
Postat av: moni

Haha, vilket gulligt inlägg!
Men alltså, FINNS det reklam för gravtest här? Jag ser inget?

Däremot ser jag att du ändrat om lite på bloggen å det är skitsnyggt!

2007-01-17 @ 16:38:13
URL: http://monitorbloggen.blogspot.com
Postat av: Anna

nej, den är utbytt nu, istället är det visst yoga med barnpassning som gäller :)

2007-01-18 @ 07:10:20
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0