Före min tid

Jag har länge undrat varför jag får kommentarer på ett blogginlägg jag skrev för nästan två år sedan, men nu fattar jag.
Oom man googlar på "inredningsbloggar" kommer det här inlägget upp. I slutet på 2005 fanns det nästan inga inredningsbloggar alls. Nu har de nästan tagit modebloggens plats i popularitet. Var och varannan människa har idag en egen inredningsblogg. Gärna med vackra softade närbilder på avskavda vita trämöbler i bästa shabby-chic-stil.
(Jag såg programmet Rachel Ashwells Shabby chic på E! redan för sex år sedan)
Så jag sätter ett finger i vinden och undrar vad nästa trend blir. Bilbloggar? Nä jag skulle gissa på pysselbloggar, eller kanske stickningsklubbar?

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag får också kommentarer ibland på inlägg gjorda för flera år sedan, hur orkar folk liksom? Som här om dagen när en kommenterade att jag stavat fel i mitt näst första inlägg för två år sedan! Hallå, skaffa dig ett liv!

2007-09-26 @ 16:30:19
URL: http://girle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0