Kors i taket!

Gissa vad famijen gjorde igår.
Vi tittade faktiskt på melodifestivalen.
Eller rättare sagt, älsklingen sov i soffan och jag och lillskruttan tittade samtidigt som vi bläddrade i HM-katalogen. Men omröstningen skippade vi, såååå intressant är det faktiskt inte. Och vill man veta vem som vann kan man ju bara gå in på aftonbladet.

Det är faktiskt ganska kul att titta på TV med en femåring. Lea satt och nynnade med i alla låtarna (som jag inte tror att hon har hört förut). Bäst tyckte hon om Linda Bengtzing som hon sa både sjöng och dansade fint (fast jag tycte hon såg ut som en påtänd aerobicsinstruktör). Hon gillade Upp och hoppa låten också och sjöng med till BWO men var lite orolig för Nordman eftersom man inte får elda inomhus, he he.

Nu ska jag avnjuta en perfekt kopp kaffe innan jag börjar ta itu med tvätten. Det kanske blir lite krattning i trädgården idag också? Ser ut att bli fint väder...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en toppenhelg, med meloditrall och dans och kaffe och mys! Härligt!

2008-03-17 @ 12:20:09
URL: http://maersta.blogg.se
Postat av: Antonsina

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2010-12-06 @ 08:55:01
URL: http://antonsina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0