Åh jag har ju glömt!

Nu när jag har kapitulerat för TV-kommunismen och börjat titta på underhållningsTV (Let´s dance och körlsaget) måste jag ju bara kommentera hur det går.

Det var otroligt skönt att Isabella alias Blondinbella alias stelopererad åkte ur Let´s dance. Egentligen skulle jag vilja påstå att jag inte bryr mig om människan eftersom jag inte läser hennes blogg eller har nån åsikt om vad det nu är hon gör men jag klarar inte av att höra henne prata (eller snarare skrika) Jag börjar ana att det är hon som gör rösterna till det hemska barnprogrammet Små Einsteins

- JA MEN DET ÄR JU KLART ATT MAN BLIR LEDSEN IBLAND MEN JAG KAN TYCKA ATT DET ÄR BRA ATT BLI LEDSEN FÖR ANNARS VET MAN JU INTE NÄR MAN ÄR GLAD HI HI...
.
Nu slipper vi iallafall sånt i TV på bästa prime-time sändningstid.

Och till körslaget så åkte rätt kör ut den här gången (till skillnad från förra gången) och Gry hade för en gångs skull en klänning som klädde henne och hennes söta lilla kulmage.

Nu när jag har fått vräka ur mig om helgens skittv kan jag fortsätta städa och fundera på vad vi ska äta till middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0