Favoritplagg

Det finns vissa saker i garderoben som man bara använder hela tiden, som man inte tröttnar på. Men varför vet man inte innan man köper något om det kommer bli ett favoritplagg eller inte? Isåfall skulle man ju slippa felköp och grejer som aldrig används.
Ett av mina absoluta favvo-plagg är min randiga Logg-tröja. Inhandlades innan jag blev gravid, användes under hela graviditeten och sitter fortfarande bra. Den måste vara superkvalitet.


Dagens outfit: randiga favvotröjan H&M, mörkblått linne Gina Tricot, (nya) jeans Lee och julklapstofflor

Har ni några favoritplagg?

Kommentarer
Postat av: Catya

Haha, jag har den med. Jag ÄLSKAR den och den använder jag nog mest av allt. :)

2009-01-21 @ 10:17:01
URL: http://www.catya.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0