Gårdagen

som alltid på måndagar var det fullt upp igår. Vi började dagen med en tur till Bauhaus för att kolla på en fräs, nsedan körde vi vidare till Länna köpcentrum där jag shoppade nya sneakers på Stadium. Det blev ett par Reebok princess, väldigt retro och väldigt mycket jag. Jag älskar mina nya pjucks!



Sen var det dags för dagens körlektion. Det blev både motorvägskörning, rondeller, lite backning runt hörn och annat tjafs. Jag kan ju köra men växlingen är det sämre med. Jag misshandlade den stackars växellådan så att körläraren bara satt och suckade till slut.
Vad är grejen med växellåda förresten? I USA kör alla med automat, det tycker jag vi borde göra här också för då hade jag haft mitt körkort för längesen ha ha.

Efter middag åkte vi til svärisarna och hämtade en gammal datorskärm och sen satt han och mekade ihop vår gamla tjockdator så nu har vi två fungerande datorer.  Han ska visst ha den för att göra musik på.

Nu är det dags att knåpa ihop dagens todolista.

Kommentarer
Postat av: Anna

Man kan faktiskt ta körkort för automat om man nu inte är så hajj på växlingen:D..Har en kompis som gav upp efter två körlektioner med manuell o tog körkortet med automat istället.Men då får du bara köra bilar med automat. Men min åsikt är väl att det är ganska slött att inte lära sig..för det gör man ju till slut och sen sitter det i benmärgen.:P

Lycka till med allt o tack för en fin blogg!!

2009-01-27 @ 13:40:45
URL: http://missimone.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo problemet är ju att man bara får köra automatbilar och då blir man ju rätt begränsad eftersom de flesta faktiskt kör manuellt.

Jag har bara inte förstått grejen med att växla manuellt om man inte jobbar som rallyförare ha h

2009-01-27 @ 13:50:16
URL: http://litenoettrig.blogg.se/
Postat av: Juno

Det är ju så klart <i>känslan</i> av att få känna sig som en rallyförare som är poängen!

2009-01-31 @ 11:08:56
URL: http://juno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0