Så mycket att göra, så lite tid...

Det märks att vardagen är tillbaka för min jobbmejl är fullkoligt översvämmad och jag har tretusen grejer på min todo-lista.
Idag började jag dagen med att dricka kaffe och läsa igenom mejlhögen. Sen var det dags för en dubbellektion på körskolan. Vi körde kurvig landsväg och det gick över förväntan fast jag var stel som en pinne och hade lite ångest över att jag skulle åka i diket men det gjorde jag ju inte.
Efter körningen var jag skithungrig så det blev en snabb dusch och så lunch på pizza hut (jag hade aldrig ätit där om inte älsklingen var hemma!) så nu tre timmar senare är jag fortfarande proppmätt och sugen på kaffe som vi förstås inte har hemma.

aaaah, kaffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0