Livning the dream

Enligt nån ny undersökning är Svenssonlivet högst upp på listan över 90-talisternas mål. Och tro det eller ej men jag måste faktiskt ge dem rätt. Jag har nog aldrig haft det så bra som jag har det nu. Jag njuter av mitt liv och har inte ångest över nånting faktiskt. Nu har jag fixat...

* radhus
* världens sötaste ungar
* finaste sambon
* fast jobb

kvar på listan har vi

* körkort
* bröllop

sen kommer jag faktiskt inte på mer, men en utlandssemester med hela familjen vore ju kul.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Va glad jag blir på något vis när jag ser att ungdomar har så sunda drömmar:) Jag håller med dig till fullo, bättre har jag aldrig mått! Jag hade utbildning på listan också som jag checkat av och har kvar barn nummer två (och kanske tre) sen är mitt liv "min dröm". Men drömlikt är det ju redan nu och jag måste nypa mig själv många gånger om dagen:)



Hoppas ni mår som ni förtjänar annars, toppen med andra ord! Så kul med ditt nya jobb, vilken lycka... Kram på er

2009-03-04 @ 20:28:25
URL: http://forortsmamma.bloggproffs..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0