Är jag helt jävla dum i huvet??

jag funderar faktiskt på att jobba en vecka till trots att jag skulle jobba sista dagen på fredag och trots att jag inget hellre vill än att komma därifrån.

Tyvärr är det väl så att jag behöver de där pengarna.  Och dessutom får jag ju gå samma distrikt som innan och det är ju ett plus. men ändå... Jag ska tänka på saken. finns så många hål att stoppa de små slantarna i och sen börjar ju älskade, sköna, underbara plugget! Bäst att återkomma till den tanken de dagar då det känns pest med tentor och sånt.... det kan iallafall inte vara som att jobba på posten.


Kommentarer
Postat av: Zoe Saldana

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2010-09-23 @ 08:22:21
URL: http://www.zoe-saldana.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0