Dag Vag

Älskling åkte nyss till stan för att kolla på Dag Vag. Jag hade också följt med om jag hade fått ledigt från skitjobbet i morgon. Men det fick jag ju förstås inte. Jävla skitjobb. Men nedräkningen har börjat. Endast 2 veckor och 2 dagar kvar. Det kan man nog överleva. 

Har delat ut alla IKEA katalogerna idag (hälften idag, hälften igår) så det känns iallafall skönt. Jävla tråk IKEA katalog, om den ändå kunde vara lite intressant.

Nästa helg är det Reggaefestivalen *glad*. Min mamma kommer hit på Torsdag och hämtar L så att jag och älskling får hela helgen för oss själva. Hoppas på party, bra musik och inte allt för dåligt väder. Tänk om det kunde bli lika bra som hultan, då blir jag lycklig :-D. Men det blir jag nog ändå.

 


Kommentarer
Postat av: Catya

Oooh.. Hade velat se Dag Vag! :) Vad tyckte han?

2005-08-06 @ 01:04:12
URL: http://catya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0