Hudlös

Jag är alldeles för känslig. Just nu verkar jag vara inne i en ovanligt känslig period.

Ta på mig, titta på mig eller säg något speciellt och jag bröjar gråta. Det är som om allt skal, allt coolt som jag jobbat för inte finns längre, ingenting skyddar mig från att säga sanningen eller reagera. Vanliga normala människor brukar väl ha nåt slags filter mellan känsla och reaktion, inte jag, inte nu.

Det kanske låter skönt och befriande, men det är det inte. En människa som är totalt ärlig med vad den känner är minst sagt ett missfoster en sån man inte gärna vill vara i närheten av.

 

Dessutom har jag söndagsångest och ångrar från djupet av mitt hjärta att jag lovade att jobba nästa vecka. *vill inte*


Kommentarer
Postat av: EMMAH

ohh känner igen mig. Jag har också varit lite bräcklig, men jag bryter ihop istället. Som idag när jag skulle öppna konservburken och konservöppnaren högg rakt i handen istället för på burken och jag kunde inte sluta gråta. (så farligt var det inte, och så stort sår blev det inte heller). men stress och shit tar fan kål på en så man blir ett känslomässigt vrak! suck... lyssna på lite; just idag är jag stark! hehe / E

2005-08-22 @ 22:53:28
URL: http://emmah.blogg.se
Postat av: Julianoline

NICE SITE WELL DONE

2009-05-21 @ 08:28:27
URL: http://julianoline.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0