Lena PH är sexigast i Sverige

iallafall om man ska tro tanterna inne på aff´s * mode och stil snack.  Jag var ju bara tvungen att säga ifrån på den punkten eftersom jag inte förstår hennes storhet. En småsliten 40-åring med fula tänder som har en förkärlek för osmakligt juckande. Gud så sexigt!

Det roligaste är att jag själv blev beskylld för avundsjuka *asg* . Jag erkänner, innerst inne vill jag se ut som hon. Längtar till 40-års dagen...

 

Jag har inget emot 40 åringar eller äldre kvinnor överhuvudtaget för den delen.

 Åldrande borde inte vara så tabu och en åldrande kropp borde inte ses som något osmakligt och onaturligt, men jag tycker bara inte att Lena Ph är någon god representant för en kvinna i sina bästa år. Snarare är hon urtypen av vad jag skulle kalla patetisk tant med ungdomskomplex. "Titta på mig, jag är såååå sexig" *juck, juck*

 

*förkortning för allt för föräldrar, forum för föräldrar, barnälskare och annat löst folk


Kommentarer
Postat av: Jill

Hi hi du har så rätt!
Jag förstår mig inte på detta fenomen att man ska utse den snyggaste, den sexigaste, den mest åtråvärda etc.
Man är den man är och ser ut som man gör. Det är så enkelt!
Att L Ph skulle vara sexig...nja skulle inte själv välja de orden. Kan ge henne en eloge för att hon inte gett upp och kämpar vidare. Kul för henne att hennes karriär fick en nytänding men det var ju tack var Orup...och han ja det är ett helt annat samtalsämne det ! :-)

2005-08-06 @ 20:56:20
URL: http://www.jills.blogg.se
Postat av: moni

Nää, inte är hon sexigast i Sverige? Men jag måste medge att det finns nåt hos henne som gör att man inte kan slita blicken. Så är det med Charlotte Perelli med. Och bilolyckor också för all del så det säger ju inget om sexigheten. Bara om att man vill glo...;-)

2005-08-06 @ 22:05:34
URL: http://monitor.blogg.se
Postat av: Eva

Jag tror du ändrar åsikt när du själv blir tant "40", de flesta mjuknar med åren.

2005-08-06 @ 23:16:53
Postat av: Tess

Hahaha! Kan inte låta bli att garva lite. Hoppas att jag inte räknas till "tanterna" på M&S. ;-) Även om jag tycker att Lena faktiskt är rätt snygg. *ler*

2005-08-07 @ 10:25:37
URL: http://cybertess.blogspot.com
Postat av: cactus

Smaken är som... Är själv 30 o tycker att Lena Ph är GRYMT sexig... O det är ju därför man inte kan ta blicken från henne =)(-moni)... Sku va superglad om jag ens som 20 åring sku ha sett ut så! Lite trött på allt prat om att "uppträda som sin ålder", det är bara siffror!

2006-03-23 @ 11:24:44
Postat av: Malin

Man kan iallafall inte säga att Lena INTE ser bra´, jag menar wow! Jag skullle kunna dödaför att se ut som henne när jag är 40!

2006-12-17 @ 12:53:17
URL: http://hassel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0