Ont i kroppen

Nu har skrutt åkt med mormor.... tomt men lugnt känns det. jag borde nog passa på och vila en stund innan älskling kommer hem så kanske jag är kontaktbar även efter klockan 19 ikväll.

Det känns att det har varit tungt på jobbet för det värker i kroppen. Idag har jag cyklat med reklam i ösregn. Inget jag rekommenderar. Som tur var hade jag bråttom eftersom mamma skulle komma hit så jag behövde inte jobba över. Hade ingen lunch med mig heller så jag fick äta ett par knäckemackor vilket resulterade i att jag var ashungrig när jag kom hem och nu har jag satt i mig tre vaniljmunkar som min mamma köpte. Lite smått illamående.

Dessutom har jag träningsvärk i rumpan... tror den kom av utdelningen av biltemakatalogerna. Fast hur vet jag inte riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0