Så sjukt jävla trött

Jag är trött så in i helvete och har ingenting att skriva eftersom alla tankar rann av mig nånstans, kanske hamnade de i posthögen som ligger och väntar på mig eller kanske fastnade de i glasskylen när jag skulle köpa en glass och muta L med för att hon inte skulle vara så förbannat jobbig när vi var och handlade.
Orkar inte laga riktig mat idag så jag köpte färsk pasta med sås. Gör en sallad till och äter med baguette. Onyttigt som fan.
Svär gör jag också som satan eftersom jag är så djävulskt trött på det förbannade jävla skitjobbet.
*ska inte tänka på det, ska inte tänka på det* och i morgon är det tre sorters reklam. De kan ta sin jävla reklam och stoppa upp den på onämnbara ställen... PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0