Mat tips

Vad blir det för mat idag månntro?
Jag gillar inte att laga mat, särskilt inte när man gör det bara för att man måste, för att man blir hungrig om man inte äter. Mat ska vara gott och är det inte gott kan man lika gärna skita i att äta.
Min mat blir sällan god.

Idag missade jag att äta frukost eftersom jag skulle iväg så fasansfullt tidigt till skolan. Så nu har jag satt i mig tre clementiner och är inte hungrig trots att jag borde käka lunch.

Så jag kanske hoppar lunchen, men då kommer jag vara aphungrig när det är dags för middag. Inte bra. *sucka*

Alltså funderar jag på vad det blir för middag. Man kan ju inte gärna äta pizza två dar i rad. Dessutom är det inte sådär speciellt gott.

Nä, jag går och äter lite pasta nu så blir jag jättemätt och behöver inte äta mer än en smörgås ikväll. Fast jag har ju å andra sidan resten av familjen att tänka på också. Jag kan ju inte låta min dotter leva på pizza och mackor. Kanske har vi några gamla köttbullar i frysen som hon kan få?

Kommentarer
Postat av: Autoblue

I love this page.

2010-10-11 @ 11:49:20
URL: http://autoblue.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0