Mera möbler

När jag ändå är i inredningstagen.
Såg ett jättesnyggt bord på Asko i helgen, tyvärr är bilden inte så bra men det var en cool form på det, inte rektangulärt och inte ovalt utan... ja nånting mittemellan.

askobord

Fast jag gillade inte stolarna. Helst skulle jag väl ha riktiga Myran till men de här från Mio är också ok.

miostol

Sen när vi har gjort om köket i vår lägenhet och slängt ut matbordet (vi ska ha matbord i vardagsrummet istället) vill jag ha ett litet barbord med två såna här stolar, även de från Asko.

askostol

Vilket är snyggast till ett vitt kök, röda eller svarta?

Kommentarer
Postat av: stina

jag röstar på rött, det blir lite edge då. vill oxå ha de där miostolarna, jag var hemma hos pappas faster igår, hon hade såna vita. hipp tant det där..

2005-12-05 @ 20:58:17
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: LB

Jag skulle lägga min röst på rött jag också... Men så beror det ju lite på vad du har för övriga förger i köket. Stolar var snygga iaf! Kram.

2005-12-07 @ 21:31:05
URL: http://tankarblirtillord.blogg.se
Postat av: Ia

Jag hade valt svarta, men det är bara för att svart är den rätta färgen här till vitt. Vet inte riktigt hur det kommer bli hos dig. Annars tycker nog jag med röd.

Det där vita bordet är ju snyggt. Och 2 iläggsskivor! Vi letar efter ett matgrupp o har inte riktigt bestämt oss för en sådan modell eller ekbord med skinnstolar. Det är btw momsfritt på Mio nu så varför inte passa på!

2006-03-01 @ 09:45:38
Postat av: Johnnylotta

Great .Now i can say thank you!

2009-09-17 @ 10:28:49
URL: http://johnnylotta.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0