Nya länkar

Nu har jag uppdaterat länklistan lite igen. Eftersom det alltid är den jag utgår från när jag läser andras bloggar så tänkte jag att jag skulle fylla på....

Oooops, bara en massa modebloggar. Känns lite ytligt men vaffan! Jag har haft svårt att hitta vettiga bloggar om politik till exempel. Det kanske inte passar så bra i bloggland? (övertyga mig gärna om motsatsen)
 
De flesta politikbloggar jag läst är skrivna av män med väldigt starka åsikter som (oftast) skriver alldeles för långa inlägg.

Blogginlägg ska vara korta så man orkar läsa dem. Om de inte bara är till för en själv alltså.
men om det är nån som har tips om strålande politikbloggar så skicka gärna en länk...

Kommentarer
Postat av: stina

Om en vän till mig börjar blogga (politiskt) så kan jag nästan lova att den blir bra. Tipsar dig isf. =)

2005-12-10 @ 21:59:42
URL: http://passionforfashion.webblogg.se
Postat av: Marktilda

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2009-11-24 @ 12:56:47
URL: http://marktilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0