Under cover

Jag hade tänkt skriva nåt om det riktigt urusla programmet med Charlotta Flinkenberg men vet inte om jag orkar.

Det är faktiskt ganska kul att se på eftersom det är så pinsamt dåligt. Först trodde jag att det var ett slags skämtprogram som gör parodi på Insider (ännu ett höjdarprogram på trean) men det är ju på riktigt! Ho ho. Jag blir alltid lika förundrad över hur de kan visa sånt på TV för det är ju så pinsamt att jag måste blunda med ena ögat *fniss*

Tanten uttrycker sig som en fjortis, särskilt i scenerna när hon sitter och knapprar på sin dator som en dålig sex and the city kopia, men det är väl sån man blir av att jobba på vecko revyn för länge kanske.
Och deras under cover reportage med dold kamera är nästan lite rörande. Tänk att de avslöjade att man inte kunde bli programledare på en femtimmarskurs! Och att Claes Elfsberg inte hade gått TV skolan hi hi

Jag såg tyvärr bara halva programmet igår, sen somnade jag. Trist, för jag har ändå nån slags hatkärlek till den självgoda charlotta som struttar runt och gör bort sig.

Nu ska jag dricka mitt te.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0