Hur får man bilderna dit man vill?

Aaaaargh så irriterande! Innan kunde man lägga in bilder och bara trycka på en knapp för att lägga dem till vänster, eller höger eller vart fan man vill. Nu är den funktionen borta och bilderna hamnar helt puckat på en egen rad. Är det användarvänligt? Hur får jag nu bilderna att hamna där jag vill? Finns det någon undangömd knapp för det någonstans eller?

Jag löste problemet genom att skriva in det direkt i html koden, men fördelen med att inte göra sin blogg fårn scratch är ju att man ska slippa sådana problem. Duh!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tror absolut att det finns en Gud och att Han älskar oss precis för de vi är och för de vi gör. Han dömer oss inte för våra handlingar, de är de alla andra som gör, det blir jag så himla trött på. Om de i kyrkan visste att jag blir full ibland så skulle de tro att jag var besatt av någon demon eller så. Kanske inte riktigt så, men nästan.
Det som spelar roll är det vi har hjärtat. Det viktigaste för Gud.
Förut levde jag upp till alla ideal för den perfekta kristna, men sen orkade jag intelängre. Nu går jag ut, dricker mig lagom full, strular lite, men jag är kristen än då. Gud är fortfarande det bästa för mig.
Jag tror på en god Gud som älskar alla lika mycket trots våra fel och brister. Om Han skulle döma oss för vi dricker och har sex innan äktenskap, då är Han inte Gud, tycker jag.
Ha det fint! Kram!

2005-07-31 @ 14:13:43
URL: http://micha.blogg.se
Postat av: Teodoralba

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2010-05-19 @ 08:20:03
URL: http://teodoralba.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0