Lite gott och blandat

Shit vad trött man blir...

...av att jobba alltså. Första dan efter semestern och jag är redan sänkt. Bara 4 veckor och 4 dagar kvar tills det är slut för den här sommaren. Skönt att vi inte har så mycket att göra men det är trist ändå. Ja, ja, man får väl se det som betald motion. Hade jag inte jobbat hade jag inte kunna vräka i mig så mycket mat och chips och godis och öl som jag har gjort den här sommaren ha ha.

 

I morgon ska jag och L träffa E med son och gå på Skansen. Jag fasar lite för det, men det blir säkert inte så hemskt *håller tummarna*.

 

Och på torsdag har vi skaffat barnvakt då ska vi gå på reaggekonsert på mondo. Det lär ju knappast gå att få ledigt på fredag men en dag ska väl gå att jobba lite trött och bakis? Det har jag ju gjort förr, att senaste gången var typ 5 år sen borde ju inte spela nån roll *s*.
Nä nu ska jag logga ut, stänga av datorn och kolla på mitt hatobjekt Ernst i sitt sommartorp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0