Vill ha nya stövlar

Hittade de här supersnygga stövlarna i La Redoute katalogen och fick synnerligen kraftigt habegär. De är precis min stil.Platta, bekväma, snygga och underbar färg. Men jag kan ju inte beställa stövlar på postorder. Risken att de inte passar är ju överhängande. Dessutom har jag ju inte världens bästa erfarenhet av att beställa från just La Redoute. Sist jag beställde ett par jeans (som skulle komma efter 7-10 dagar) kom efter tre veckor ett paket med bodysar i storlek 74!! Och när jag ringde kundtjänst fick jag reda på att jeansen dessutom var slut. Snacka om surt. Ja, ja jag tänker drömma om de där stövlarna iallafall och hoppas att jag hittar några liknande i en skoaffär nära mig.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Ja, stövlarna ser bekväma ut. Snygga är dom dessutom. Jag vill också ha ett par! :) /J

2005-07-23 @ 10:28:09
URL: http://jimmy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0