Det blir fint när det är klart

I morgon är det min tur att vara hemma igen.

Här är min att göra lista:
* läsa tråkboken
* städa badrummet
* städa köket
* dammsuga överallt och torka golven
* tvätta

Jag gillar inte att renovera, det blir så smutsigt överallt, när man spacklar och slipar väggar. Hur noga man än är (med betoning på man) med att torka av fötterna och hålla dörren stängd så blir det ändå som ett lager av smuts över hela lägenheten.
Rörigt blir det också när man måste flytta ut alla möblerna i vardagsrummet.

Men det blir fint när det är klart, det blir fint när det är klart, det blir fint när det är klart... *mantra*



Kommentarer
Postat av: Anna

jag var inte långt ifrån att somna heller.. Det som höll mig vaken var att jag blev mer och mer irriterad på skitfilmen. Det kändes verkligen som om tvåan var ihopslängd för att tjäna pengar på folk som tyckte ettan var bra och alltså ville se tvåan. Och skådisarna fick en hel del pengar och behövde bara träffas och leka lite. Tsss

2005-11-15 @ 20:04:29
URL: http://virva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0