Jag, en granskande journalist?

Hoho!  Vi har fått en superkul uppgift. Kommunbevakning.
Låter kanske inte sådär superspännande men jag har ramlat över nåt som skulle kunna vara ett scoop. Hoppas bara att det är så intressant som det verkar nu så jag inte lägger ner en massa tid på nåt som inte var något. Tur att det bara är på "låtsas".

Men det här är verkligen kul! Att läsa protokoll och ärenden, ringa upp folk och få reda på mer.
Jag känner mig verkligen som en granskande journalist just nu hi hi

Det är ju det här som är kul. Glöm alla mina beklaganden om den hemska cyniska journalistiken som bara kör över folk och vill tjäna pengar. Det här är det roligaste jag gjort!

Jag känner mig lätt manodepressiv, ena dan på botten nästa dag aningen manisk....
Over and out

Kommentarer
Postat av: MOCCA

*S* vist är det alldeles underbart kul ibland.
/M

2005-11-21 @ 18:56:34
URL: http://mocca.blogg.se
Postat av: Danne

Ibland behöver man en dos av Janne Josefsson-känslan! :)

2005-11-28 @ 13:52:38
URL: http://dustyrogers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0