Klappat och klart!

Sådärja!
Nu har jag handlat alla mina julklappar (nästan) utan att ens sätta foten utanför dörren.
Halleluja för Internet!
Billigt blev det också så nu kanske jag har råd med de där jeansen jag vill ha (om de finns kvar vill säga) Usch så ego jag är! *skäms*
Men såhär i jultider tycker jag faktiskt att det hade varit lite skojigare att ha två systrar att handla julklappar till än två bröder... ja ja, de är ju iallafall mina gosebröder men man kan ju inte köpa lyxiga paket med parfym och bodylotion i handväskformat till dem.
Tyvärr kan jag ju inte skriva vad jag har köpt eftersom delar av min familj faktiskt kan läsa här...

Till Lea blev det iallafall två bamse ljudböcker.... jag hade bestämt att hon bara skulle få fem julklappar men den gränsen är snart spräckt. Tur att hon fyller år en vecka senare då *s*
Fast om man slår in böckerna och ljudböckerna i paket om två blir det ju bara två julklappar... ha!

Leas julklappar so far....
* två gittan böcker
* två bamse ljudböcker

att köpa...
* pussel
* pulka
* pärlor och skit

paket

Kommentarer
Postat av: Danne

Nu blev jag inspirerad till att handla mina klappar också. Tack!

2005-11-28 @ 08:57:40
URL: http://dustyrogers.blogg.se
Postat av: Anonym

men va du e duktig! Jag kan faktiskt titulera mig beställa-allt-du-vill-ha-genom-internet-mästare...
men jag har inte köpt en enda julklapp än! Vet inte vad jag ska köpa heller... 19 årig lillasyster och en databeroende 14 årig lillebror... pojkvännen får jag inte köpa nått till det har jag fått stränga order om...

2005-11-28 @ 11:46:50
Postat av: lellelii

Haha, så hemlig menade jag inte att vara... det är såklart jag lelle lii som skrev om datagalna brorsan och dyl...

2005-11-28 @ 11:47:52
URL: http://lellelii.blogg.se
Postat av: Isabell

men vilka jättefina paket du gör! så fina har jag aldrig gjort mina, men man kanske borde börja? det blir ju så mycket roligare^^

2005-11-28 @ 14:07:34
URL: http://intensity.blogg.se
Postat av: David

Ok då, ska försöka hitta på nått. Annars är det bara att ge mig festival bidrag eller presentkort på systemet eftersom jag snart fyller 20. :D

2005-11-28 @ 17:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0