Ledig

Åh vad skönt!
Såhär ledig har jag inte känt mig på länge. Nu sitter jag här i bibblan och bloggar i brist på annat men jag ska snart bege mig till bussen.
Undrar vad man ska ta sig för idag då? Hämta gosungen tidigt på dagis förstås, men först kanske jag hinner med en runda i centrum, det vore skönt.
Leta efter en kombinerad fars dag/namnsdagspresent till min älskling. Han tycker det är fånigt med sånt men jag gillar att köpa presenter. Fast speciellt mycket pengar har jag ju inte förstås. Nåt litet kanske som ett par snygga Björn Borg kallingar. Vi får se...

Kommentarer
Postat av: Mattisanne

I see first time your site guys. I like you :)

2009-03-24 @ 10:51:52
URL: http://mattisanne.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0