Nej se det snöar!

Har lyssnat på dotterns glada rop hela dan!
"Titta mamma det snöjar"!
Och jag får erkänna att det även gjort mig på ovanligt bra humör.
Jag har inte druckit kaffe sedan i torsdags och mår utomordentligt bra faktiskt. Tror att det gör gott för min mage (inbillar mig det iallafall). Men mycket te har det blivit. Köpte earl grey till frukost igår *slurp*

Idag har vi varit och shoppat vinterskor till lillskruttan så att hon kan "gå på snön" som hon uttrycker det. Jag passade även på att prova skorna på skopunkten men som väntat var de mycket fulare än på bilden så jag hoppar skor till mig själv... tills vidare.

Kommentarer
Postat av: Abelolivia

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2009-05-22 @ 09:09:19
URL: http://abelolivia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0