Önskelista

Här kommer en önskelista på saker jag vill ha. Adresserad till tomten eller nån annan som känner sig manad att uppfylla mina önskingar...

ipod nano
* grå top shop jeansen
* stor brun väska från Lindex
* digitalkamera (så jag också kan göra en dagens outfit varje dag *s* )
* söta koftan från Gina tricot (en i varje färg tack!)
* ny mobiltelefon!
* söta loafers/ballerina/mockasiner JÄTTEMÅNGA!
* ny parfym (vet inte vilken än, jag är så tråkig och använder altlid samma)
* dunsockor


kommer jag på fler saker uppdaterar jag (har definitivt drabbats av babylonsjukan... vill HAAAA)

Uppdaterar med fler saker....

* sladdlös plattång
* böcker såklart! Vill ha lasermannen boken och små citroner gula
* ...även Linda som i Lindamordet
* och skuld och skam av Karin alvtegen

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har läst citroner gula och det är egentligen ingen
bra bok. En vanlig okej, men ingen som berör så mycket.

2007-12-09 @ 20:45:23
Postat av: Anna

Jag har också läst den (hade inte gjort det när jag skrev listan) och den ligger förmodligen nånstans på min bottenlista. Bättre böcker är inte svårt att hitta

2007-12-10 @ 09:44:29
URL: http://litenoettrig.blogg.se
Postat av: Johnmarlin

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2009-11-19 @ 11:31:09
URL: http://johnmarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0