Planen

Ok, här kommer planen för min närmaste framtid

1. Skaffa mig jobb med bra lön
2. Radhus i Farsta *
3. Årskort på Sats
4. PT på sats

*Varför just Farsta kanske ni undrar? Jo därför att:

1. Det finns skitcoola radhus i funkisstil i Farsta
2. Det finns både pendeltåg, bussar och T-bana
3. Det finns ett sjysst shoppingcenter
4. Det finns ett sats

Inget ont om mitt nuvarnade gym, jag älskar mitt gym. Enda problemet är att de har alldeles för få klasser, de flesta på kvällstid och jag tränar hellre på dagtid. Dessutom har de ingen barnpassning. Gym med barnpassning hade varit guld.

Kommentarer
Postat av: christofer

Tror aldrig jag har varit i Farsta...

2005-11-23 @ 01:15:38
URL: http://dagensord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0