Provat jeans

Min lediga förmiddag spenderade jag med att prova jeans på vero moda. Tyvärr har de så konstiga storlekar. 36 orna var alldeles för små och 38:orna för stora. SÅ jakten på de perfekta 400 kronors jeansen fortsätter.
Synd för Vero modas jeans är de enda jag hittat hittills som faktiskt passar mig på längden. Om jag ska sy upp byxor så blir det ju en hundralapp extra *grymtar* det är verkligen dålig service när det gäller sånt i det här landet.
Får åka in till stan nån dag och kolla Gina tricot och VILA också. stuprörs jeansen på vila var jättesnygga men 28:orna var på gränsen, skulle nog behöva ett par 29:or och det fanns förstås inte.
Nu ska jag gosa med min lilla älskling. och min stora älskling komemr väl hem snart för han skulle visst sluta tidigt idag. Myspys!

Kommentarer
Postat av: rita

Med eller utan jeans, önskar jag dej en trevlig helg!

2005-11-04 @ 17:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0