Få något gjort

Uj uj, jag gillar egentligen inte dagar som denna då jag har full frihet att göra vad jag vill. Det brukar sluta med att jag inte får något gjort. Dvs sitter och skriver fåniga inlägg i fåniga forum, bloggar och äter rostat bröd med smör.
Därför ska jag skriva en lista på allt jag måste göra idag.

* tvätta
* städa
* skriva synopsis på soda artikeln
* träna pump
* läsa igenom SVTs årsredovisning
* hitta snaskig ingång på granskningsartikeln
* leta recept med lax i (fast inte hittat nåt bra än)
* städa garderoben
* städa Leas rum
* sexa till mig
* säga upp prenumerationer på olika tidningar
* säga upp telefon försäkringen
* flytta över alla kommande räkningar till nya banken
* beställa ny kod till visakortet

Kommer jag på fler grejer så lägger jag till det senare... nu ska jag bara dricka kaffe och blogga lite till innan jag sätter igång.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0