Kanske lite ljusare

Åh, vad bra att A finns. Idag lyste hon upp min dag lite. Hon berättade nämligen att hon hade tänkt läsa C-kursen (nästa termin) på Stockholms universitet istället för Södertörn.
Varför har inte jag kommit på den idén?
Iallafall så tänkte jag att det var kört för min del eftersom ansökningstiden för vårens kurser gått ut men tydligen är det bara att komma dit i januari och registrera sig så länge man har läst A och B kursen.
Så skönt!
Det kanske kan motivera mig till fortsatta studier, att plugga på ett riktigt universitet istället för på skämthögskolan där inga krav ställs öht.
Nu ska jag sätta mig och skriva några jobbansökningar.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0