Oh what a beautiful morning!

Inte!
Dagen började med att jag lyckades låsa mig ute när jag gick med lillan till dagis. Som tur var hade jag både busskort och mobiltelefon med mig så jag fick ta bussen till Tyresö och hämta älsklingens nycklar. Svinkallt så in i helvete var det och självklart fanns ingen tidtabell för hur bussen gick så jag var tvungen att stå och huttra i 20 minuter (!) innan bussen dök upp.
Väl framme försökte jag ringa men fick inget svar (hans mobilbatteri var slut...såklart) så jag gick till jobbet och frågade efter honom, då var han inte där! Hade gått ut för att köpa en macka eller nåt. Så jag väntade, och väntade....och väntade...i 20 minuter till.
Till slut dök han upp, då hade han stått vid busshållplatsen och väntat på mig, men vi tog olika vägar så vi gick om varann....såklart.
Till slut fick jag iallafall nycklarna och kunde ta bussen hem igen. Nu känner jag mig helt stlefrusen och funderar på att köpa mig ett par riktigt varma vinterdojjor *brrr*

Kommentarer
Postat av: Armangunhild

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2009-09-11 @ 10:44:06
URL: http://armangunhild.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0