Stressad

På sista tiden har mina dagar sett ut såhär:
Pligg, plugg, plugg....läsa lite mer, oj oj deadline! Skriva, skriva, skriva.... kasta, skriva om, lämna in

Och så kommer de närmaste veckorna också se ut.
Fast jag klagar inte så mycket för det är jävligt kul.
Men till på måndag har vi en radiokrönika att skriva. När fan ska jag hinna lyssna på radion? Och än mindre skriva en krönika?

På måndag morgon ska jag träffa min grupp på KB och gå igenom granskningsuppgift. (Vi ska granska ett företag och skriva en artikelserie). På måndag eftermiddag har vi föreläsning.
På tisdag morgon har vi ännu mer föreläsning, sen ska det pluggas och granskas företag.
På onsdag morgon ska jag träffa min andra grupp och gå igenom seminareuppgifterna. På onsdag eftermiddag är det redaktionsmöte med kårtidningen.
På torsdag har vi ett seminarium att hålla i och på fredag blir det mer plugg och granskning. Skulle egentligen behöva jobba också för att få in lite pengar att leva på, det är ont om sådant.

Lägg sedan till lämning och hämtning av trotsigt barn på dagis, inhandling och lagning av mat så kan man ju undra när i helvete jag ska ha tid att träna! jag vill inte skippa träningen!
Prioriteringar är inte riktigt min starka sida känner jag.

Kommentarer
Postat av: Jimkarolina

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2010-04-20 @ 09:50:11
URL: http://jimkarolina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0