Filip och Fredrik

Nu ska de testa knark i TV. Som om de inte var pinsamma nog i nyktert tillstånd (även om jag tvivlar på att de altlid är helt nyktra i sina program). Nej, de har haft sin kvart i rampljuset och nu är de fånigare än Robinsom Robban i sina krampaktiga försök att hålla sig kvar. Varför lägger de inte bara ner?
Snälla kanal5 skona oss!
Jag har överhuvudtaget väldigt svårt för alla dessa par av "roliga grabbar" typen som det fullkomligt kryllar av i rutan. Är det en mystisk sekt som invaderat TV världen eller håller kloner på att ta över hela mediabranschen? Och varför måste de operera i par? Fungerar de inte en och en?
Ska maila Sverker och be honom ta upp problemet. Ner i soptunnan med er tönt-grabbar!
Sen tänder jag ett ljus för Özz Nujen och Bobo Krull. Ni skulle aldrig lämnat radion pojkar....

Kommentarer
Postat av: m

Du har helt fel din lilla facist.

2005-09-26 @ 21:14:45
Postat av: Skitsnack. Alla älskar Filip och Fredrik! :)

Skitsnack. Alla älskar Filip och Fredrik! :)

2005-10-01 @ 00:27:00
Postat av: Nils

Du är kass..stämmer inte alls..du vågar inte ens stå för det! dom är bäst!

2005-10-13 @ 18:24:01
Postat av: Bert

Dock är ju vissa personer inte tillräckligt intelektuellt lagda för att förstå ironi och satir



...din crackhora

2005-10-23 @ 17:36:22
Postat av: Red hot

Filip och Fredrik är så GRYMMA! Jag älskar dem!!

2006-04-28 @ 20:06:14
Postat av: Aritiril

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2009-06-25 @ 09:13:44
URL: http://aritiril.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0