Förfallet har börjat

Japp, jag håller aldrig mina träningsplaner, så är det bara.
Fast man kan ju sikta högt och hoppas på att få dåligt samvete så att man kör några pass bara därför ha ha.

Igår blev det ingen träning alls. Hade planerat morgonsimning men upptäckte att jag började kl 9 så det hanns inte. Sedan var det poweryoga på kvällen men det var såååå sent och jag var så trött eftersom jag somnade så sent dagen innan så det ställde jag in till förmån för roomservice. Som by the way var ganska dåligt igår. Gillar inte riktigt den där Jon alltså. Hade det varit mitt kök hade jag blivit tokig.

Idag skulle jag också simma men skippade det av ren lathet. Har inga ursäkter alls. Men ikväll blir det aerobics iallafall, det tänker jag inte missa för det är så kul! *ringa och boka plats på momangen*

Gröten går det också dåligt med, frukost öht kanske jag skulle tillägga. Igår blev det kaffe och banan, idag har det än så länge bara blivit kaffe och nu har jag inte tid att göra gröt om jag ska hinna sminka mig innan skolan börjar.
Ooups! Måste springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0