Idag är jag klädd i...

Upptill: rosa linne (la redoute), ovanpå det rosa top med farfarsknäppning(la redoute),  sen rosa fred perry jackan (kallt ute) och tunn vit halsduk
Nedtill: mörka cheap monday jeansen
På fötterna: lila (??) strumpor, sen mossgröna sneakers
Övrigt: håret i tofs, smink kanske?
Äter: öh? vaddå? köper en banan sen kanske
Dricker: kaffe med mjölk

Grötfrukosten gick åt helvete, likaså morgonsimmet. Måste påminna mig själv att göra i ordning väskan kvällen innan, annars hinner jag aldrig. I morse sov jag stenhårt tills jag blev väckt av ett mjukt "mamma" och en varm liten kropp smög sig ner bredvid mig i sängen. Vilket ljuvligt sätt att vakna upp på. Men inte hinner jag göra i ordning simgrejer ändå.

Nu springa, bussen, anteckna ordentligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0