Måndag morgon

Det känns ungefär lika uppiggande som det låter. Fast jag borde väl inte klaga.
Har bara en halv bok kvar att läsa och en hel dag att göra det på.
Hemmet är nystädat och jag skulle lätt kunna slippa ner i sängen och sova ett tag till.
Egentligen borde jag ta mig en lång morgonpromenad för vädret är underbart.
Riktigt sval och skön höstluft ute idag. Men nu är det snart för sent för morgonpromenad, tror jag skippar det.

Har bokat tid för pump halv tolv. Det ska bli skönt. Pump och core. Hoppas på mindre träningsvärk den här gången.

Egentligen borde jag fundera på varför jag känner mig låg. Har ingen som helst anledning till det egentligen. Jag borde vara glad och harmonisk, men det är nåt som ligger under ytan och gnager på mig, jag får liksom ingen ro förän jag vet vad det är. Har drömt kaotiska drömmar väldigt ofta på sista tiden.
kanske är det bara plugget som spökar?

Nu äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0