Provat kläder

Om det är nån som har missat det så är min näst största hobby just nu (efter att blogga meningslösheter) att prova kläder. Jag köper nästan aldrig nåt eftersom jag är snål och har ont om pengar, men att prova kläder är nästan lika trevligt som att faktiskt shoppa dem (och ger ingen bitter eftersmak när kontot är tömt).

Idag har jag provat på H&M:
* benvit, tjock, mysig omlottkofta 249 kr
* buteljgrön tunnstickad V-ringad tröja 198 kr
*blågrått linne
De två översta är jag faktiskt väldigt sugen på att köpa, men jag har ju shoppingstopp tills jag åker till Halmstad så jag får nöja mig med att prova.

Sen hittade jag fina bruna loafers på Din sko också i precis rätt färg (finns inte på hemsidan *sorry*). Vill ha, vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0