Tur att jag är pank

Igår såg jag en hel massa saker jag skulle vilja ha. Bland annat en mossgrön skepparkavaj på Lindex av alla ställen.  var inne för att leta efter den snygga vita stickade tröjan som sitter på Emma what´s her name (blackout i huvet) på reklambilderna men trots att jag har varit inne i säkert tre olika lindex butiker har jag ännu inte sett skymten av den.
Såg en massa fina loafers också men inte ett enda par i min storlek, lika bra det.
Jag ska nämligen inte shoppa något förän jag åker ner till kära mor. Då ska vi till GeKås , alla tanters våta dröm *urk* ( jag ska leta barnkläder och vinteroverall till skrotis) och en sväng till lager 157 , hoppas hitta billiga jeans till mig (drömmer om ett par mörka lee maddox)  och kanske ett par skor *längta*.

Kommentarer
Postat av: Torkelmia

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2009-02-26 @ 09:24:52
URL: http://torkelmia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0