Veckans ToDo

Måste skriva lista så jag får något gjort.

Måndag: skriva färdigt referat, träna PUMP
Tisdag: Simma, Kamratintervju
Onsdag: Träna PUMP, banken, skriva ut kamratintervju
Torsdag: Simma, Föreläsning, träna aerobics
Fredag: Simma, Layout kamratintervju

Har precis gjort klart referatet, apa vad svårt det är att skriva kortfattat! Jag lovar att det är hundra gånger enklare att skriva något på 10 000 tecken än 1000. Förbereder mig på att bli totalsågad men känner mig ändå klar. Orkar inte lägga ner mer tid på den nu. Ibland blir det bara sämre ju mer man gräver i något.

Nu, läsa bloggar
Sen, (om en kvart) låna kamera och bandare

Kommentarer
Postat av: Erlandadine

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2008-08-25 @ 10:08:58
URL: http://erlandadine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0