Kulturbloggen

Jag har städat lite bland mina favoritbloggar på sistone (de som ligger under länkar) några har försvunnit och andra kommit till. Bland annat Kulturbloggen.
Jag har läst den tidigare men nu fick den en plats på hederslistan. Kulturbloggen är en sån där blogg som jag avundas, personlig men inte privat, en massa förnuftiga och kloka inlägg men inget om varbölder eller bråkiga barn (jag hatar att läsa om andras; läs: Linda Skugges, barn men ändå skriver jag samma skit själv).
Jag skulle vilja ha en sån där blogg som kretsar kring ett enda ämne, inte arbetsmarknaden en dag och sneakers-beslutsångest nästa. Utan typ, tja..... nu kom jag inte på nåt bra ämne som min blogg skulle kunna handla om. Världen bakom mina feministiska solglasögon kanske?
Och så välskrivna, underfundigt formulerade inlägg (för det mesta, men det räcker ju om de håller sig till ämnet för bloggen).
Nä, det är nog inte min grej om jag tänker efter. För mig är det inte det bloggen handlar om, utan mer att skriva av mig mina frustrationer i stundens hetta, utan att behöva tänka eller bry mig om ifall nån annan bryr sig om det jag läser.
Det jag ville säga från början var iallafall, Kulturbloggen är en bra blogg tycker jag.

Kommentarer
Postat av: moni

När jag började blogga tänkte jag att jag bara skulle skriva om tv. Vad jag nu fick det ifrån. Men som bekant så blabbar jag bara en massa, utan vare sig rim eller reson.
Jag skulle oxå vilja hålla mig till ett ämne och vara så där snärtig och bra och alltid ha en poäng. Men det kommer nog aldrig att ske.

2006-04-04 @ 18:35:10
URL: http://monitor.blogg.se
Postat av: Stina

men det är ju det som är det fina med din blogg, man vet aldrig vad nästa inlägg ska handla om. Lika spännande varje gång.

2006-04-04 @ 20:04:41
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Cat Deeley

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-11-03 @ 09:34:19
URL: http://www.cat-deeley.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0