Mina sommarkläder har kommit!

Tjoho! Jag fick ett sms på väg hem från tåget så jag slank förbi och hämtade dem.
Topparna var jättebra, särskilt linnena, hoppas bara att de håller sig och inte krymper på längden för de satt verkligen perfekt.
Det bruna linnet var skitsnyggt, även om det ser ut lite som ett gravidplagg, men till ett par vita jeans och sandaler blir det säkert skitbra.

Shortsen är jag lite tveksam till. De satt bra förutom att de var lite för stora i midjan. Suck, men jag har ingen lust att skicka tillbaka dem heller för de var snygga. Å andra sidan kan jag väl köpa ett par snyggare shorts kanske, ett par som passar bättre.

Kjolen är jag också lite tveksam till. Den var rätt kort, och drar jag ner den lite ser jag väl ut som förra årets big brother deltagare. (är det förresten nån som kommer ihåg förra årets big brother deltagare? sändes det förra året?) Hrm. Men jag kanske behåller den ändå, det är ju en sån där slit och släng grej som kan vara bra att ha på sig när man bara ska gå och bada eller nåt. Eller så skickar jag tillbaks den också.... usch vad velig jag blev. Nä, behålla blir det nog. Jag behöver massor av sommarkläder och den var ju rätt söt.

Nu måste jag hänga tvätten. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0