Provat klänningar

Jag kan inte gå från centralen till KB utan att slinka in i diverse affärer och prova kläder. Det är nåt slags sjukligt beteende jag har som gör att den lilla promenaden brukar ta runt en timme. Skumt.
I allafall så provade jag en alldeles underbar wrapklänning på mango, svart med vita prickar som (om jag får skryta lite) fick mig att se riktigt snygg ut. Den gjorde nåt med min figur.  Inte var den speciellt dyr heller så jag kanske köper den till 50-års festen, vi får se.
 
jag tycker faktiskt den var snyggare på mig än på modellen


Men sen såg jag en skitsnygg svart wrapklänning med ett litet spänne på i skyltfönstret på Zara men den hittade jag inte i butiken och orkade inte fråga om det heller. Ska kolla det nån dag när jag har tid. Undrar om Zara finns i Skärholmen C förresten?

För några veckor sen var det ont om snygga klänningar men nu verkar de svämma över i butikerna. Jag får lite beslutsångest. Helst skulle jag ju vilja hitta den där perfekta kombinationen mellan en skjortklänning och wrap (som än så länge bara finns i mitt huvud) men hittar jag inte den finns ju mycket annat att trösta sig med.
Den här från Mango var också riktigt i min smak.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0