Bakisbloggar

Jag är fortfarande seg efter gårdagens kräftiskva/30-årsfest.
Men det var ett riktigt lyckat party med massor av goda kräftor och tillbehör, trevligt folk, liveband och allt annat man kan tänka sig. Kom hem vid halv fyra tiden ganska rejält lullig (hm, konstigt... efter allt vin och smultronsnaps jag lyckades få i mig). Vi stannade till på Statoil för en korv på vägen hem... gott.

Jag lyckades faktiskt panikshoppa lite till slut, så jag var inte tvungen att gå dit naken ;-).

Det blev ett par jeans från H&M som faktiskt satt förvånansvärt bra och hade midjan på rätt ställe :). precis ovanför fettvalken alltså he he...
till det en svart stickad topp med puffärm och mina gamla svarta stilettklackar, var tvungen att köra riktigt högklackat eftersom jag ju inte hann lägga upp jeansen men det gick faktiskt bra trots att jag mest har plattfotade saker nuförtiden.

Jag hittade ett par helt underbara skor på din sko som jag hade tänkt köpa men de fanns tyvärr inte i min storlek :(

Nu ska jag nog gå och köpa lite käk tror jag. Kina kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0