Klänningar tack!

Var och provade lite klänningar igår och kom fram till att det måste vara det ultimata plagget!

Så hädanefter kommer jag bara gå omkring i klänning. Bara att dra över huvudet, kombinera med en kofta och strumpbyxor om det är kallt och voila! klart. Behövs inte matchas med något, bara att glida i...

Återstår bara att shoppa några klänningar, jag har ju bara två varav en är mer partyklänning.

Topshop hade massor med klänningar i min stil, lite 60-tal, mycket engelskt (synd att man inte kan låna bilder därifrån men gå in och titta själva...)

Annars gillar jag ju förstås wrapklänningar...
 från H&M och la redoute

...skjortklänningar
 från Mango och Urban Outfitters
...förklädesklänningar
 från Urban Outfitters
...och miniklänningar
 från Asos

till det en varm och mjuk kofta
 koftor från H&M 
och ett par rejäla stövlar
 vintagestövlar e-bay
så man slipper frysa. Men än så länge funkar det bra med ballerinaskor också.
 från Asos

Kommentarer
Postat av: moni

Klänning är verkligen det ultimata plagget! Perfekt att inte behöva tänka på vad man ska kombinera med osv.
Men jag tycker att det har varit lite svårt att hitta bra klänningar i höst. Jag vill ha vardagsklänningar. Typ.

2006-09-02 @ 08:38:29
URL: http://monitorbloggen.blogspot.com
Postat av: Anna

jo, jag håller med. Var på stan och provade hur många som helst igår men ingen som riktigt föll mig i smaken, eller satt bra. Men jag kan tipsa om att de hade riktigt fina stickade (finstickade) klänningar på Zara, fast de var för långa för mig.

2006-09-02 @ 09:07:44
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0