Klart man hänger med...

För att visa att jag faktiskt bryr mig om vad som händer i sverige och inte bara tänker på musik och mitt (ickeexisterande) klädkonto, kommer här en liten summering av dagens mest intressanta nyheter...

Dagens hoppsan! :

Det var visst en groda som slank ur Reinfeldts mun igår (d´oh!). Klart moderaterna inte vill ta pengar från de fattiga och ge till de rika. Nya moderaterna är ju Sveriges nya arbetarparti. Och först att gå med är väl Ebba von Sydow?

Dagens lyckligaste:

Måste vara Ahmed Yusuf som äntligen blivit friad från terroristmisstankarna. Eller, vad var han egentligen anklagad för? Ett fett skadestånd borde vara på sin plats, men alla medel är tillåtna i jakten på terroristerna va?
Jag skulle iallafall vilja skicka en stor tårta och en massa kramar till Ahmed Yusuf. Grattis, eller vad säger man?

Dagens motvallskärring:

Masoud Kamali som vill lägga ner integrationsverket. En stående ovation från mig. Men kritiken lär ju bli skoningslös...










Kommentarer
Postat av: Mocca

Tänk att dagens nyhetsflöde kan sammanfattas så kort :)Nu behöver jag inte ha ågren för att jag inte orkade titta på ngr nyheter i kväll :)

2006-08-17 @ 22:50:50
URL: http://mocca.blogg.se
Postat av: Saidtine

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2010-11-18 @ 11:49:26
URL: http://saidtine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0