Utmanad

Blev utmanad av RS på kulturbloggen att skriva ner mina önskningar för 2007 so here it goes.
Som den sanna pessimist jag är tänker jag inte önska mig fred i världen eller att folk ska sluta slå sina barn utan nöjer mig med något mer modesta önskningar och för den delen rätt egoistiska. Men om jag blir en nöjdare och gladare människa nästa år kanske jag kan skicka det vidare till någon annan.

1. Ett fast jobb, eller iallafall en förlängning på mitt vikariat (som jag fick som ett under).... eller ett annat jobb inom samma område.

2. Bättre ekonomi. Tänk att veta att man har pengar kvar på kontot den 20:e...

3. Att det går bra för slummer och att vi kanske får några finansiärer efter nylanseringen i februari.

4. Att jag kan ta mig i kragen och faktiskt träna regelbundet och inte så sporadiskt som jag tränat hittills. Jag gillar ju att träna... faktiskt.

5. Jag vill bli lite mer positiv och inte se allt i svart. Jag tränar mig på det så ofta jag går men det är svårt. Men om jag tränar oftare kanske det har effekt även på humöret.

Nu skickar jag vidare utmaningen till Stina, Mocca, Moni och Catya


Kommentarer
Postat av: Mocca

Jobb står på min lista också ;)
att inte ha jobb SUGER :(
Just det ja, jag har svarat på frågorna redan.
Håller tummarna för att det går bra för Slummer :)

2006-12-30 @ 19:23:48
URL: http://mocca.blogsome.com
Postat av: Anna

Jag håller tummarna för att du får ett nytt jobb snart. Gott nytt år och kram på dig!

2006-12-31 @ 10:12:15
URL: http://litenoettrig.blogg.se
Postat av: Stina

Ska fundera lite o knåpa ihop en lista...

2007-01-01 @ 10:04:48
URL: http://girle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0