Åh vad segt det går!

Nu har jag skrivit en sida inledning och nu är det stopp... stopp i huvudet, stopp i fingrarna, stopp överallt. Men en uppsats kan väl knappast bestå av en sida heller? Nä, jag trodde väl inte det...

Varför är det så segt?
Varför är det så satans kallt ute?
Varför firar vi alla hjärtans dag som egentligen bara är en ursäkt för näringsidkarna att få kränga mer varor än vanligt?
Varför?
Det är den stora frågan.

Nu ska jag drömma mig bort en stund, till sommar, sol, en och annan kall öl i lämplig miljö, föreslagsvis på någon skön musikfestival (fast då brukar ju ölen inte var speciellt kall å andra sidan).

Jag vill inte bo i det här jävla, fördömda, kalla, förbannade pisslandet!

Jag vill ha musik, kärlek och glädje.... det är allt.


Kommentarer
Postat av: Danne

Håller med. Jag är sugen på en USA-tripp nu!

Läste i tidningen att rosförsäljarna dubblat sina priser just idag. Kärleken verkar ha ett pris enligt många.

2006-02-14 @ 14:06:59
URL: http://writers-edge.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja visst, allt har ett pris.... eller?

2006-02-14 @ 15:04:10
Postat av: Danne

Fortsätt lyssna och kola upp bilder om det du ska skriva om så brukar det poppa upp idéer :)

Kör hårt!

2006-02-14 @ 18:13:22
URL: http://writers-edge.blogspot.com
Postat av: Danne

Fortsätt lyssna och kola upp bilder om det du ska skriva om så brukar det poppa upp idéer :)

Kör hårt!

2006-02-14 @ 18:13:22
URL: http://writers-edge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0