läsning: check!

jaha, då var tråkboken klar. Inte för att jag känner mig klokare men jag har iallafall tagit mig igenom de där sidorna. Finns det nåt jag inte gillar så är det filosofiskt navelskådande i bokform. Vem fan bryr sig om vad tiden är? egentligen...

Så nu måste jag hitta på saker att göra resten av dan (inte för att det blir några problem)
Jag borde städa överallt *suck* men jag är inte direkt på städhumör. Iofs kanske jag blir det när jag har satt igång.
Helst skulle jag vilja gå och prova kläder, men det är för kallt för att åka in till stan (vill inte gå ut) och centrum här är inte mycket att hänga i julgranen...

kanske funderar lite på layouten till webbprojektet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0