R.I.P cheap monday jeansen

*snyft*
MIna CM jeans har krympt i tvätten! Hur det har gått till vet jag inte, jag har ju tvättat dem förut och inte gjort nåt annorlunda den här gången. Nu sitter de värre än korvskinn och även om jag skulle lyckas gå in dem igen så har de krympt på längden också och slutar nu precis ovanför fotknölarna.
Ja, ja, det var trevligt så länge det varade.
Även mina gamal Fornarina jeans har sett sina bästa dagar och nu börjar ena bakfickan lossna.
Vilket betyder att jag bara har Divided jeansen som jag inte gillar, felköpsjeansen från H&M och mina gamla svarta Levis jeans att välja på. Akut läge på jeansfronten alltså. Tur att jag nyss har fått lön.

Kommentarer
Postat av: anina

Så trist, tråkigt när sånt händer.

2006-02-27 @ 08:42:57
URL: http://www.anina.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

:(
VILKEN STORLEK HADE DU PÅ DOM ???

mvh J

2006-06-19 @ 21:58:41
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0